Архив рубрики: Интернет-маркетинг

На що звернути увагу при просуванні мобільних додатків в Meta

При просуванні мобільних додатків в Meta (раніше відомий як Facebook) варто звернути увагу на кілька ключових аспектів. Ось декілька порад:

Оптимізація для мобільних пристроїв: Впевніться, що ваш додаток оптимізований для мобільних платформ, таких як Android і iOS. Він повинен працювати швидко, без глюків і забезпечувати гарне користувацьке враження на різних пристроях.

Читать далее

Топ 8 плагінів для аналізу YouTube Каналів конкурентів

Розуміння конкурентного оточення: Аналіз конкурентів допомагає зрозуміти, які типи вмісту, теми або стилі відео працюють найкраще у вашої аудиторії. Ви можете знайти ідеї для покращення власного контенту та знайти ніші, які можуть бути вигідними для вашого каналу.

Читать далее

Дотримання правил політики конфіденційності в Інтернеті

Дотримання правил конфіденційності в Інтернеті є важливим аспектом захисту особистої інформації користувачів. Ось кілька порад, які допоможуть вам захистити свою конфіденційність в Інтернеті:

Читать далее

исключение аудиторий в Ads Manager

Исключения аудиторий. Как не показывать рекламу одним и тем же людям и правильно выстроить воронку?

Начну с примера. Догнала меня реклама вебинара в Facebook, тема огонь. Зашел на сайт, зарегистрировался, оплатил. Кажется, все? Нет! Непонятно зачем меня догоняет реклама еще несколько дней: «Вы заинтересовались мероприятием! Регистрируйтесь!» Да я вообще-то уже…

Или купил кроссовки в интернет-магазине: зашел-выбрал-купил. Жду посылку. Но интернет-магазин не оставляет меня в покое, показывает и показывает мне свою рекламу.

Почему так происходит? В этих примерах забыли исключить пользователей, совершивших целевое действие: не исключили тех, кто зарегистрировался на вебинар (в пример №1) и покупателей (в примере №2).

Кажется, это очевидные вещи. Но многие даже крупные площадки, этим грешат.

Читать далее